Rzeszów, dnia 06.09.2018
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROCESU ANKIETYZACJI I HOSPITACJI
- Podstawowe informacje.
Wydział/Jednostka: |
CENTRUM FIZJOTERAPII I SPORTU |
|
Rok akademicki: |
2017/2018 |
|
Semestr: |
Let. |
|
Termin ankietyzacji: |
27.06. – 17.07.2018 |
|
Ankiety zaplanowane do realizacji |
Ankieta nauczyciela akademickiego Ankieta modułu kształcenia |
|
Ankiety faktycznie przeprowadzone: |
Ankieta nauczyciela akademickiego Ankieta modułu kształcenia |
|
Czy zatwierdzone na posiedzeniu UKZJK formularze ankiet zostały rozszerzone o pytania WKZJK. Jeśli tak, to o jakie? |
Tak. Czy: 1) nauczyciel poinformował o konieczności zapoznania się z kartą modułu? 2) Pani/Pan regularnie uczestniczył/a w ww. zajęciach?
|
|
|
v |
Ankieta nauczyciela akademickiego |
|
Ankieta modułu kształcenia |
|
|
Ankieta organizacji studiów |
|
|
Ankieta pracownika niebędącego nauczycielem akademickim |
|
|
Ankieta pracodawcy |
|
Hospitacje: |
Hospitacje zostały zaplanowane na rok ak. 2018/2019
|
|
|
|
Hospitacja nauczyciela akademickiego/doktoranta |
Podstawa prawna: |
ZARZĄDZENIE Nr 37/2017 REKTORA POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ im. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie trybu i zasad przeprowadzania ankietyzacji i hospitacji zajęć dydaktycznych. |
% wypełnionych ankiet w stosunku do ankiet możliwych do wypełnienia |
11,3% |
Liczba studentów, którzy wypełnili ankiety |
414
|
- Ankieta nauczyciela akademickiego/doktoranta.
- nauczyciele akademiccy:
Liczba nauczycieli akademickich zankietyzowanych (etatowych) |
16 |
Liczba nauczycieli akademickich niezankietyzowanych (etatowych) |
|
Liczba nauczycieli akademickich zankietyzowanych (nieetatowych) |
1 |
Liczba nauczycieli akademickich niezankietyzowanych (nieetatowych) |
|
Najwyższa ocena uzyskana przez nauczycieli akademickich |
|
Najniższa ocena uzyskana przez nauczycieli akademickich |
|
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli akademickich |
|
Liczba negatywnych ocen |
0 |
Pytanie: W jakim stopniu – bardzo dobrym, dobrym, dostatecznym, niedostatecznym – nauczyciel: |
Średnia ocen |
Liczba udzielonych odpowiedzi |
realizuje zajęcia zgodnie z treściami kształcenia zapisanymi w karcie modułu? |
4,94 |
411 |
rozpoczyna zajęcia punktualnie i prowadzi zgodnie z rozkładem zajęć? |
4,93 |
409 |
jest dostępny dla studentów w ramach dyżurów dydaktycznych (konsultacji)? |
4,93 |
402 |
prowadzi zajęcia interesująco? |
4,9 |
408 |
jest taktowny i życzliwy wobec studentów? |
4,92 |
410 |
wskazywał użyteczność przedstawionego materiału? |
4,91 |
405 |
ocenia studentów zgodnie z warunkami określonymi w karcie modułu? |
4,94 |
409 |
Dodatkowe pytania: (jeśli były wprowadzone): Czy: 1) nauczyciel poinformował o konieczności zapoznania się z kartą modułu?
2) Pani/Pan regularnie uczestniczył/a w ww. zajęciach?
|
0,91
4,97 |
409
412 |
- doktoranci:
Liczba doktorantów zankietyzowanych |
|
Liczba doktorantów niezankietyzowanych |
|
Najwyższa ocena uzyskana przez doktorantów |
|
Najniższa ocena uzyskana przez doktorantów |
|
Średnia ocena uzyskana przez doktorantów |
|
Liczba negatywnych ocen |
|
Pytanie: W jakim stopniu – bardzo dobrym, dobrym, dostatecznym, niedostatecznym – nauczyciel: |
Średnia ocen |
Liczba udzielonych odpowiedzi |
realizuje zajęcia zgodnie z treściami kształcenia zapisanymi w karcie modułu? |
|
|
rozpoczyna zajęcia punktualnie i prowadzi zgodnie z rozkładem zajęć? |
|
|
jest dostępny dla studentów w ramach dyżurów dydaktycznych (konsultacji)? |
|
|
prowadzi zajęcia interesująco? |
|
|
jest taktowny i życzliwy wobec studentów? |
|
|
wskazywał użyteczność przedstawionego materiału? |
|
|
ocenia studentów zgodnie z warunkami określonymi w karcie modułu? |
|
|
Dodatkowe pytania: (jeśli były wprowadzone): |
|
|
- Ankieta modułu kształcenia.
Liczba ocenionych modułów kształcenia |
42 |
Studia I, II, III stopnia
PYTANIE |
TAK |
NIE |
NIE WIEM/NIE MAM ZDANIA |
|||
Liczbowo |
Procentowo |
Liczbowo |
Procentowo |
Liczbowo |
Procentowo |
|
Czy treść modułu/przedmiotu była interesująca? (%) |
362 |
94,57%
|
13 |
3,02% |
32 |
2,4% |
Czy zajęcia wzbogaciły Twoją wiedzę? (%) |
332 |
84% |
29 |
4,7% |
44 |
11,29% |
Czy w ramach realizacji zajęć było możliwe osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia? (%) |
355 |
94,27% |
12 |
2,8% |
33 |
2,92% |
Czy prowadzone zajęcia są oryginalne (zawierają treści niepowtarzane na innych modułach)? (%) |
369 |
94,7% |
16 |
2,45% |
22 |
2,85% |
Czy podział modułu kształcenia na poszczególne formy zajęć (W,C,L,P) był właściwy? (%) |
355 |
86,2% |
7 |
2,64% |
46 |
11,16% |
Czy liczba godzin przeznaczona na realizację modułu była odpowiednia? (%) |
371 |
87,6% |
14 |
8,55% |
25 |
3,9% |
- Hospitacje
- Nauczyciele akademiccy:
Liczba nauczycieli akademickich wyznaczonych do hospitacji |
|
Liczba faktycznie przeprowadzonych hospitacji |
|
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli |
|
Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela |
|
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela |
|
Negatywne oceny hospitacji uzyskane przez nauczyciela |
|
- Doktoranci
Liczba hospitowanych doktorantów |
|
Średnia ocena uzyskana przez doktorantów |
|
Najwyższa ocena uzyskana przez doktoranta |
|
Najniższa ocena uzyskana przez doktoranta |
|
Negatywne oceny hospitacji uzyskane przez doktoranta |
|
- Inne informacje dotyczące ankietyzacji.
Dla pytań „w jakim stopniu” w ankiecie nauczyciela akademickiego zastosowano następującą skalę ocen: 2 - niedostatecznym, 3 - dostatecznym, 4 - dobrym, 5 - bardzo dobrym.
Dla pytania „Czy nauczyciel poinformował o konieczności zapoznania się z kartą modułu?” zastosowano typ odpowiedzi: Tak/Nie mam zdania/Nie.
Skala stosowana przy określeniu liczby obecności na zajęciach: <0-25)% odpowiada ocenie 2 <25-50)% odpowiada ocenie 3 <50-75)%odpowiada ocenie 4 <75-100)% odpowiada ocenie 5
Większość respondentów w każdym z 9 pytań udzieliła odpowiedzi na poziomie: 4,5 -5. W związku z tym należy stwierdzić, że działania podejmowane przez nauczycieli akademickich w Centrum Fizjoterapii i Sportu PRz są prawidłowe, odpowiadają potrzebom studentów i ich wyobrażeniom na temat kultury fizycznej, a zwłaszcza zajęć z wychowania fizycznego. Nie budzi również zastrzeżeń sposób traktowania respondentów przez prowadzących oraz systematyczne i zgodne z planem studiów prowadzenie zajęć. |